Tilaus- ja toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.4.2023 alkaen.

Verkkokauppa

Nepsy Tips (Y-tunnus: 3152075-4) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

1. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämiseen (katso Tietosuojaseloste). Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

2. Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat verkkopankkimaksut, korttimaksut, lasku ja osamaksu. Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarnan ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Nepsy Tipsin toimitusehdot.

3. Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta sähköpostisi roskaposti, mikäli et ole saanut tilausvahvistusta. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistuksesi mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden: asiakaspalvelu@nepsytips.fi

4. Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut sisältävät tilauksen käsittelyn, keräilyn, pakkaamisen sekä postipisteeseen toimittamisen, eivät pelkästään postikulua. Nepsy Tips verkkokauppa käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita. Lähetyskulut ovat 6,98€ ja yli 60€ tilaukset postikuluitta.

5. Toimitusaika

Lähetämme tilaukset mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Olemme sinuun mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppamme tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

6. Palautusoikeus ja kaupan peruutus

Palautuksesta tulee sopia etukäteen sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@nepsytips.fi.

Ilmoita tilaustietosi (nimesi ja tilausnumerosi).

Tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut tilatun tuotteen. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavien tuotteiden tulee olla huolellisesti pakattu. Palautusohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä, eikä tuotetta palauteta takaisin.  Maksun palautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle tai lahjakorttina viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olemme saaneet osoituksen siitä, että tavara on lähetetty takaisin.

Nepsy Tips ei vastaa palautuskustannuksista. Hyväksymme vain Postin kautta tulevat asiakaspalautukset. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia.

Palautusoikeus ei koske asiakkaan toiveen mukaan valmistettuja tai muunneltuja tuotteita.

Mikäli olet valinnut maksutavaksi lasku- tai osamaksun ja mikäli tuote palautetaan myöhään tai mikäli tästä maksutavasta aiheutuu muita kuluja (mm. viivästymiskorko), ei Nepsy Tips vastaa näistä kuluista.

7. Lunastamaton paketti

Huom! Lunastamaton paketti ei ole asiakaspalautus.

Mikäli jätät noutamatta postista tilaamasi tuotteet, pidätämme sinulta lähetyksen palauduttua takaisin Nepsy Tipsille 15,00€ toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia.

8. Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@nepsytips.fi. Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana tai paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio Postille.